Śledzenie Przesyłki
Po złożeniu zamówienia, produkty najpierw są kompletowane w magazynie, a potem transportowane do sortowni firmy kurierskiej.
Powiadomienia wysyłane przez firmy kurierskie oraz śledzenie przesyłki
- DPD: dzień przed dostarczeniem paczki otrzymasz e-mail z powiadomieniem, że następnego dnia nastąpi dostarczenie. Przesyłkę dostarczaną przez firmę DPD możesz śledzić za pomocą linku – kliknij tutaj.
- InPost: po przekazaniu paczki kurierowi otrzymasz wiadomość e-mail/ SMS z informacją o czasie dostawy. Kurier InPost podejmie 2 próby dostarczenia przesyłki. Jeśli kurierowi nie uda się skutecznie doręczyć Ci przesyłki, podejmie on kolejną próbę doręczenia w następnym dniu roboczym. Gdy druga próba okaże się nieskuteczna, przesyłka zostanie zwrócona do nadawcy. O wszystkich etapach poinformujemy Cię mailowo. Drogę swojej przesyłki możesz również wygodnie śledzić w aplikacji InPost Mobile.
Przesyłki dostarczane za pośrednictwem firmy kurierskiej InPost można śledzić tutaj.
W przypadku wysyłki do urządzenia Paczkomat InPost/ PaczkoPunktu otrzymasz powiadomienie po przekazaniu przesyłki firmie kurierskiej. Kiedy paczka znajdzie się już w wybranym punkcie taka informacja zostanie też wysłana poprzez e-mail/ SMS/ aplikację mobilną wraz z kodem odbioru. Przesyłka oczekuje na odbiór 48 godzin i po tym czasie zostanie odesłana do nadawcy. 12 godzin przed końcem czasu przechowywania otrzymasz przypomnienie poprzez aplikację lub e-mail. Istnieje możliwość odpłatnie przedłużyć czas przechowywania za pośrednictwem aplikacji InPost Mobile.